car scratch remover

Sunday, May 5, 2019

Poslaju Sarikei (Sarawak)

Address: No.83A & 83B Jalan Masjid Lama, 96100 Sarikei Sarawak

Opening Hours:
Monday to Friday: 8:00am - 4:15 pm
Saturday: 8:00 AM - 2:15 PM
First Saturday / Sunday / Public Holiday: CLOSED

Contact:

Telephone: 084-656122
Email: poslajusrk@poslaju.com.my

Online tracking: Available

Services: EMS, Courier, Domestic Delivery, International delivery, registered parcel, registered documents





Pos Malaysia Sarikei

Address : Jalan Barrack, 96100 Sarikei, Sarawak
No Tel : 084 – 651218084
Fax: 084 - 651218
Operation Business Office Hours :
Monday – Friday 8.00 am - 4.30 pm
Saturday: 8.00pm-12.30pm

Pos Malaysia Costumer Service / Pos Line :
1-300-300-300 (Domestic)
603-2727-9100 (Overseas)
603-2273-3927 (Fax)

Pos Malaysia also provide Poslaju shipping delivery

6 comments:

  1. The service at Pos Malaysia Sarikei is totally not efficiency at all. I'd been waiting more than 30 minute just to pay the electrical and water bills, I believe that some people waiting for more than an hour to pay the bills. Among 8 counter, only 2 counter operate and the other 6 counter is empty. I suggested provide a Kiosk Machine so that this will bring convenience to all of the customer and operate at least 4 to 5 counter. Seat also should provide more seen I saw many old people stand there for waiting their turn to pay bills or other. Efficiency of the Pos Malaysia Sarikei strongly need to be improve!!

    ReplyDelete
  2. Kenapa barang saya disimpan terlalu lama di tempat anda..track parcel 18/8/18 sudah di pjbt pos tp smpai hr ni brg blum smpai ke tgn sy..mohon pjelasan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau macam tu pergi ke pejabat pos office dan tanya status barang tersebut. tolong bawa tracking number sekali - 18 Aug 2018 sampai sekarang sudah terlalu lama

      Delete
  3. Menahan barang sesuka hati, apabila barang tersebut macam mahu kenakan cukai terus ditahan, lepas itu kami kena memohon cuti pergi minta balik barang berkenaan. Lepas itu, dibagi tahu barang kiriman berkenaan kena melalui atasan baru boleh tentukan sama ada kena cukai atau tidak, dibagi tahu kena tunggu panggilan lagi. Lepas panggilan, kami sendiri kena pergi tuntut balik barang berkenaan walaupun kami dari Bintangor, kena minta cuti sekali lagi untuk tuntutan barang. Tolonglah, kami kena kerja juga, buka hari Ahad lah kalau banyak macam. Sama barang kirim ke lain tempat tak ada masalah, Sarikei yang paling banyak masalah, ini macam mahu minta "duit derma" ke? Tak boleh professional sikit ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di dalam setiap langkah mesti ada kesalahan...jadi harap maklum lah..tiada yang sempurna apalagi kalau anda dari jauh. nasihat mek kalau boleh sik perlu main pos ya akan menyusahkan walau bagaimana atau pun kalau boleh pos guna alamat rumah kawan atau rumah saudara di serikei. Boleh ambik bila2 masa. mun sik eboh jah sebab menyusah kan ..pengalaman dalam pos barang memang ada jak masalah setiap hari sik kan terlepas dari macam2 halangan

      Delete
  4. Hello,tumpang tanya. Mana perginya 2 parcel saya tak sampai² sedangkan dlm system shopee kata dh sampai pada 17/7/2020 nih. Dan paling pelik katanya barang diterima oleh seorang bernama Pennirobsion. Saya tak kenal pun org tersebut. So nak cmmna nih? Barang sampai tak pula message atau call bagitau personal (tuan empunya brg) .

    ReplyDelete

http://givewithlove.blogspot.com